Friday, July 17, 2009

Part II



Dah lame tak update my Blog. Tak sempat nak continue my story about our trip to Perth. Ok lah.. let me make a conclusion about out family trip to Perth. It was fun... dapat bercuti2 bersama2 my beloved hubby & son. We didn't really explore Perth. Kalau nak diikutkan.. trip ni consider trip Iman lah jugak...
Can't really ikut sangat our plan because travel with little kid ni mmg mencabar sikit. We have to follow Iman's mood lah jugak.. Kalau tak.. mmg meragam.. n lagi susah me tgh2 pregnanti 5 bulan mase tu plak.
We went to the beaches.. all the playground mmg cool! tak de vandalisme langsung ok.. rasanya if kat Msia confirm playground tu dah rosak2 dah.. hehe.. Iman mmg seronok giler dpat main kat playground.. :)
Hermm ape lagi yer.. we went to Canversham Park.. quite cool gak.. then pusing2 kat area Fremantle.. and went for shopping at Perth City.. tak ingat plak name tmpt shopping tu... uhuhuh..
So.. nak ikut kan .. we had a fun trip to Perth.. dapat spent time with my family setelah penat2 bekerja kan...

No comments: